fredag 13 mars 2015

VÅRA ERFARENHETER

KLARGÖRANDE



Skrolla ner och läs Pernilla Deijfens erfarenhet av manananalys och produkter

Det jag skriver om här på FB och på Bloggen består till största delen av våra egna erfarenheter som vi delar med oss av. Vi gör inget anspråk på att vara medicinskt eller vetenskapligt korrekta ENLIGT DE NORMER som finns inom den konventionella medicinen.
Dock är vi noga med att ta del av studier, rapporter och ny forskning. Vi är också medveten om att all forskning inte alltid är för människans-djurens bästa utan är mer inriktad på läkemedelsindustrins ekonomiska syften.
Det vi delar med oss av är beprövad erfarenhet genom lång tid. Beprövad erfarenhet innebär att vi om och om igen ser samma resultat upprepas.
Det vi och våra kunder upplever när dom utfodrar sina djur och egenvårdar sig själva med våra produkter är att de flesta återfår en god hälsa. En del kan antyda att det är en placeboeffekt när det gäller människor, men det kan man väl knappast tro när det gäller djuren.
Naturligtvis så har våra håranalyser blivit ifrågasatta och granskade genom åren. Man säger ju att det inte går att få fram annan information från håret än den genetiska bilden, vissa dermatologiska sjukdomar och om man varit i kontakt med toxiska metaller eller läkemedel.
Vi är väl medvetna om att den konventionella medicinen inte känner till att det går att få annan information från håret och på det kan vi bara svara att det har vi aldrig märkt, och inte våra kunder heller. Tvärtom så har våra kunder upprepade gånger talat om för oss att svaret på analysen har varit mycket precis och klart visat symptombilden och orsaken till densamma.
Vi har aldrig påstått att vår service skulle ersätta läkarvård eller allopatisk* medicin. Tvärtom, har nästan alla våra kunder redan sökt den hjälpen, de har blivit undersökta och medicinerade och orsaken till att de sedan söker vår hjälp är att den konventionella behandlingen inte har gett önskat resultat.

*Alleopatisk: Ordets innebörd är att vissa växter har förmåga att avge ämnen som är giftig för andra växter och som snabbt gör att den kan ersätta den naturliga vegetationen. Alleopatisk medicin har samma effekt inne i den kropp det tillförs.

Så här säger Pernilla:
Vill tacka för era fantastiska produkter och mycket bra service.
Jag har provat många av era produkter på flertalet hästar och jag rekommenderar er till alla mina kunder.
Mest hjälp har jag fått med min egen häst Altsar en 6-årig halvblodsvalack som jag började med att skicka in ett manprov på. Svaret jag fick stämde in på pricken och med hjälp av era produkter så har jag fått tillbaka min pigga, talangfulla och vackra häst!
Har även provat era produkter på mej själv och min familj och är mer än nöjd.
TACK!
MVH Pernilla Deijfen unghästutbildare


Jag som delar mina erfarenheter heter:
Elisabeth Söderström, 
Dipl. Homeatriker, 
Genom KAM Auktoriserad & Kvalitetssäkrad Komplementär- & Alternativmedicinare. Anställd på Homeopathuset Söderström AB sedan 1989

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.